Cu ce te putem ajuta?
Bine ai venit pe AutoVolan.ro
Ce trebuie să stii despre site? Întrebările noastre sunt realizate conform întrebărilor cu care te vei întâlni la examen. Primele 5 chestionare sunt gratuite ca să-ți oferim posibilitatea de a testa aplicația noastră de chestionare
Abonamente
Ce înseamnă abonamentul? Sunt două tipuri de abonamente:
- abonamentul lunar ce înseamnă chestionare nelimitate pe o perioadă de o luna - doar plata cu cardul
- credite/chestionare ”la bucata” care înseamnă că un credit = cu un chestionar realizat - plată prin SMS sau cu card
Ambele variante îți dă posibilitatea de access pe site si pe aplicația Android.
Plata cu cardul
- - Primul pas e să intri pe pagina Abonamente unde selectezi un abonament, sau introduci numarul de chestionarele pe care vrei să cumperi, după care dai click pe butonul ”Platesc Online”.
- - Următorul pas e să introduci datele tale, care sunt necesare pentru factură și pentru plată.
- - După completarea datelor, vei fi redirecționat către o pagina securizata pentru a efectua plata.
- - Pe pagina securizată trebuie să introduci numărul cardului bancar, numele tău (cum apare pe card), data expirării și codul CVC/CVV de pe spatele cardului tău (cele 3 cifre, a nu se confunda cu codul PIN), după care dai click pe ”Plătesc in siguranta”. In cele mai multe cazuri este necesar sa introduci codul 3DSecure, care este solicitat la platile online si a fost introdus de tine (a nu se confunda cu codul PIN) sau se trimite prin SMS.
Plată prin SMS
- - Primul pas e să intri pe pagina Abonamente unde selectezi numarul de chestionarele pe care vrei să cumperi, după care dai click pe butonul ”Plata prin SMS”.
- - Următorul pas e să introduci datele tale, care sunt necesare pentru factură și pentru plată.
- - După completarea datelor, vei fi redirecționat către o pagina securizata pentru a efectua plata.
- - Pe pagina securizată trebuie sa introduci numarul tau de telefon, dupa care iti apare un numar (de comanda) si un numar de telefon alcatuit din 4 cifre. Vei primi un SMS (gen: trimite codul + cuvantul ”DA”, ex: tu trebuie să trimiti ”123456 DA”) pentru a confirma comanda iar dupa ce a fost trimis, operatorul Tau de telefonie mobila va scadea, sau va factura (in cazul abonamentelor) suma respectiva. Atentie: suma aleasa nu contine TVA-ul perceput de operatorul Tau de telefonie mobila.
- - după puțin timp rezultatul tranzactiei este afisat pe site, iar in cazul in care s-a finalizat cu success creditul comandat devine activ.
- - pentru plata online nu este obligatoriu să folosești telefonul tău personal.
Probleme la plăți - probleme des întâlnite
- Cum se activează parola 3D Secure?
Unele bănci îți trimit un cod prin SMS iar unele cer setarea parolei după prima plată online. Activarea se face telefonic sau online prin site-ul oficial al băncii care ti-a emis cardul.
Carduri emise de BCR- https://www.bcr.ro/ro/persoane-fizice/carduri-de-cumparaturi/3d-secure
Carduri emise de Unicredit: https://www.unicredit.ro/ro/persoane-fizice/Search/Inrolare-card-in-3d-secure.html - De ce nu s-a finalizat plata?
Acesta poate să aibă mai multe motive spre exemplu s-a introdus gresit datele de pe card (număr card sau cod CVC/CVV incorect - a nu se confunda cu codul PIN), dar în cele mai multe cazuri cardul nu are înrolat/activat parola 3D Secure (vezi punctul 1.)
Contact
Te rugăm să ne contactezi în cazul în care ai întrebări sau probleme.
Suport prin e-mail | Suport prin telefon |
[email protected] Luni - vineri între orele 9:00 și 17:00 |
0734-988-988 |